برق لب چیست

بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

برق لب چیست یا همان لیپ گلاس محصولی آرایشی است که در درجه اول برای ایجاد درخشندگی  به لب‌ها، و گاهی برای افزودن رنگی ظریف استفاده می‌شود و کمک می‌کند که لب‌ها ظاهری پرتر و حجیم‌تر و بزرگ تری داشته باشند. این محصول به صورت مایع یا جامد نرم ساخته می‌شود. البته نوع جامد را نباید با بالم لب که کاربرد نرم و مرطوب‌کنندگی دارد، یا رژ لب که جامد و سفت‌تر است و رنگ‌دانه‌های بیشتری دارد، اشتباه بگیرید. همچنین نوع مایع آن هم با تینت لب تفاوت‌های زیادی دارد که در این مطلب آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

انواع برق لب چیست ؟

لیپ گلاس ها به دلیل براق بودن و درخشندگی زیاد معروف هستند. اما این تنها کاربرد آن ها در آرایش لب نیست. در ادامه با انواع براق کننده های لب در مقاله لیپ گلاس فروشگاه ارایشی و بهداشتی اورجینال الو پوست اشنا می شوید.

  1. براق لب شفاف

این براق کننده ها اغلب رنگهای ملایم و شفاف دارند، که آنها را برای زیرسازی آرایش لب و استفاده از رژ لب های جامد که رنگ‌های رنگارنگ‌تری دارند، مناسب می‌سازد.

  1. براق کننده لب رنگی

اگر نمی خواهید به صورت لایه لایه روی لبهای خود آرایش کنید، می توانید از براق کننده های رنگی استفاده کنید. این مدل بدون درخشش هستند. اما رنگ های برجسته ای را ارائه می دهند که می تواند به اندازه رژ لب ماندگاری داشته باشد.

  1. براق کننده براق

انواع مختلف لیپ گلاس ها درخشش متفاوتی دارند. برخی از آن ها کامل براق هستند، و برخی دیگر براقیت کمتری به لب های شما می دهند. برق لبهای براق  از همه انواع دیگر درخشنده‌تر هستند. که باعث درخشندگی بیشتر لب‌ها می‌شود.

  1. براق کننده لب مات

این مدل از براق کننده ها با یک روکش مات پوشش داده می شوند. در این صورت هم لبهای شما را براق می کنند، هم رنگ ماتی را به آن ها می بخشند.  این مدل از براق کننده برای افرادی که علاقه به آرایش مات و استفاده از رنگ ها رژ مات دارند، یک انتخاب بی نظیر است.

برق لب

کاربرد برق لب چیست ؟

اکنون که طرز استفاده از براق کننده ها را می دانید و با انواع آن آشنا شدید. لازم است بدانید که آن ها فقط برای درخشان کردن لب های شما نیستند. در زیر موارد استفاده دیگر از براق کننده ها را در مقاله برق لب الو پوست اورده ایم

  1. به طور موقت لب های خود را حجیم کنید

امروزه همه افراد می خواهند لب های بزرگتر داشته باشند. برای اینکه ظاهری حجیم به لب های خود بدهید، مقداری لیپ گلاس را فقط در مرکز لب بالا و پایین قرار دهید. این روش بسیار ساده تر از حجم دادن با خط لب است.

  1. پلک های براق داشته باشید

لب‌های شما تنها نقطه‌ای نیستند که می‌توانند با براقی زیبا به نظر برسند. پلک های براق نیز یک ترند زیبایی هستند. کمی براق کننده لب شفاف روی پلک های خود بزنید، تا آرایشی بی نظیر داشته باشید.

  1.  به عنوان پایه لایه بندی استفاده کنید

قبلاً به لایه‌بندی لیپ گلاس روی رژ لب اشاره کردیم، اما برق لب می‌تواند پایه‌ای برای ظاهر طبیعی آرایش لب شما باشد. اگر از رژهای پودری شل و زیبا استفاده می کنید، می توانید آن را روی براق کننده لب خود بمالید. یا این دو را با هم مخلوط کنید. این گونه می توانید جذابیت بیشتری به لب های خود دهید.برق لب

معایب استفاده از برق لب چیست ؟

استفاده کردن به اندازه متعادل از لیپ گلاس‌ها هیچ ضرری ندارد. البته استفاده بی رویه از هر محصولی که مواد حجیم کننده دارد مضر است. به همین دلیل برخی لیپ‌ گلاس‌ها نیز بسته به ترکیباتشان مضر هستند و به همین خاطر باید هنگام تهیه به ترکیبات آنها توجه کنیم. جنس پوست برخی انسان‌ها طوری است که نسبت به برخی ترکیبات برق لب حساس بوده و در مواجهه با آنها پس از مدتی پوست لب‌ها خشک و پوسته پوسته می‌شوند. به طور کلی بهتر است از لیپ گلاس‌هایی استفاده شود که مواد طبیعی و ارگانیک و ویتامین E در ترکیب خود دارند. این مواد جلوی ترک خوردن و آفتاب سوخته شدن پوست لب را می‌گیرند.

نحوه استفاده صحیح از برق لب چیست

همان طور که پیش از این نیز اشاره کردیم، استفاده کردن از برق لب پیچیدگی خاصی ندارد و تنها کافی است که تیوپ را باز کرده و به روی لب‌های خود بزنید. هیچ نیازی به استفاده از کانتور یا خط لب وجود ندارد. البته اگر قصد دارید روی رژ لب خود از برق لب نیز استفاده کنید هم پیچیدگی خاصی در کار ایجاد نمی‌شود و پس از آماده شدن رژ لبتان می‌توانید برق لب را نیز به روی لب‌هایتان بزنید و از درخشندگی و حجیم شدن لب‌هایتان لذت ببرید.

جمع بندی :

با استفاده از لیپ گلاس مایع، می‌توانید لب‌هایی براق و جذاب داشته باشید که توجه‌ها را به خود جلب می‌کنند و به آرایش شما جلوه‌ای خاص و جذاب می‌بخشند. این محصولات برای استفاده در مهمانی‌ها، مراسم خاص و مناسبت‌های رسمی بسیار مناسب هستند.

شما میتوانید لیپ گلاس اصل و اورجینال را از فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی اورجینال الو پوست باتضمین اصالت کالا و ارسال سریع تهیه بفرمایید

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.